niedziela, 21 października 2018

Programistyczne kata

W książce "Mistrz czystego kodu" opisany jest bardzo fajny motyw odnośnie programistycznych kata - co to jest? Powiedzmy, ze to małe wprawki programistyczne, które powinny być dla programistów tym samym co ćwiczenie pentatoniki dla gitarzystów, granie skal dla innych muzyków...

Po lepszy opis oczywiście odsyłam wo wyżej wymienionej książki!

Tutaj chcę sobie zebrać trochę linków związanych z tematem, żeby mi nie zginęły.

Chyba najważniejszy - stronka z kata'mi online dla różnych języków:
www.codewars.com
i też info - stronka ma problemy z działaniem na win7 x64 (czyli u mnie niestety) znalazłem opis jak to naprawić dla chrome: https://github.com/Codewars/codewars.com/issues/1003 - nie mamy wtedy ikonek na przyciskach, ale ogólnie wszystko działa.
Update -> pomogło zainstalowanie aktualizacji "kb3125574".

Kolejne wkrótce - ale jakby ktoś miał coś ciekawego to zapraszam do podzielenia się. Sam znalazłem nawet wersje dla embedded :) ale najpierw zobaczę co są warte i wtedy wstawię.

0 komentarze:

Prześlij komentarz